Vakna till dans o gröna skogar !! :D

Idag vaknar jag klockan halv nio. Det är GRÖÖNT ute, massor av maskrosor på gräset, sov sådär (drömmer massa bläigt) men sen kommer jag på att jag har världens finaste djur och att kattungarna lever (drömde de var döende :p) o mest underbara vänner.

Hittade en  uuunderbar låt, den gjorde mig dansig, så studsar omkring med tandborsten i munnen nu ...men ville bara skriva av lite glädje ;)Milow – One Of It - Single Version den låten, är ny o jag blir SÅÅÅ glad av den!! Woohoo :D

Haha, nu skall jag bada i havet, sedan städa lite :p hmm. O hoppas på att hinna in till Göteborg o träffa Ceca (!) en stund innan jag får träffa min beresta pappa igen - det blir kul!! Hoppas vi äter en mysig middag bland alla gula blommor!! :D

Puss på alla själar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0