Embla o Elora

Ligger i soffan o Myser med Embla, min lilla vita lurviga nallekatt, hon slickar mina händer o rullar över på rygg. Enya ekar från spotify. :)

Min andra drömkissekatt, vackra Elora har en sååå rund mage... :) "Stackars" Elora på 1,5 år är dräktig för första gången, högdräktig. Elora vilar hela tiden. Igår kände jag för första gången ungarna sparka som riktiga små fotbollsspelare där, hehe. Idag sparkade de heela tiden. Vilken enorm känsla!! Satt och hade min hand på hennes mage länge länge länge.
Jag avgudar verkligen den katten så obeskrivligt mycket, hon är lixom helig, till 100 procent. Kände redan första gången jag såg henne på kort att hennes plats kunde ingen annan någonsin ta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0