På besök på annan jord.

Föreställ dig...

Att du plödsligt blev tagen till en annan planet...
Planeten var identisk med vår jord...planeten fanns i ett annat solsystem oändligt långt bort från vår jord.

På denna planeten fanns det människor, djur, plantor... där fanns ett stort hav, där fanns berg och vackra dalar...

På denna planeten fick jag lära mig otroligt mycket. De frågade mig om jag ville lyssna... Jag svarade... Mitt svar: "Ja."

Djur, alla olika sorter, hästar, grisar, hundar och tigrar.. allt fanns. Människor också.

Det som var så unikt här var att dessa människor hade nått ett annat plan av medvetandet, det enda som krävdes var... att lyssna. De hade fått insikter. Deras jord var verkligen att paradis. Så många glada ansikten. 

Till en början tänkte jag inte på det... men sedan... det påminde ju om  en plats...
En plats man bara hör talas om i sagorna... Platsen vi kallar för "paradiset".

Och...

Det KAN bli

på samma vis

På vår jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0