Flummig info...;) Om mig... Visste du...?

  • Att, jag...
  •  Älskar naturen
  • Ser mina vänner som änglar
  • Äter 95% vegetariskt
  • Gillar vin
  • Avgudar havet
  • Älskar musik
  • Tänker medvetet positivt
  • Vill hjälpa...många...
  • Gillar att jogga och yoga
  • Älskar mina vänner, verkligen verkligen
  • Vet mer än vad jag vill av en del...mindre av annat ;)
  • Funderar precis "va löper Embla igen...get a man! ;) )
  • Ser fram emot våren!
  • Saknar Emina!
  • Har varit med om helt galet underbara saker
  • Har varit med om väldigt hemska saker
  • Tänker massa på djur jag haft...:)
  • Tänker på Chili, en Ejder just nu...
  • Vet att man inte skall säga allt ;)- haha
  • Är en vitsippa!
  • Vill leva som Ronja Rövardotter - !!!
  • Älskar minnen från havet med...solnedgång...musik...ostron...glada ansikten...gitarr....VALAR! Allt på en gång! :)
  • Älskade min mamma!
  • Älskar min pappa!
  • Älskar min syster!
  • Var busig som liten...
  • Har räddat en kvinna från att bli uppäten av en haj...!
  • Tror att DU kan!
  • Tycker du skall göra det du mår bra av :)
  • YES!

 


Kommentarer
Postat av: Birgitta Mück

Ditt lilla busfrö! ;)

Älskar Dig också, systra min!!! :)

2010-03-20 @ 17:44:17
URL: http://www.crystalwaterfilm.com/
Postat av: David

Bara råka surfa in här pga crystalfilm och nu blev jag sjukt nyfiken på vilken haj du räddat någon ifrån.

2010-09-04 @ 23:47:42
URL: http://bernvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0